Helgen
Publicerat den

Hej! 
Uppdateringen under helgen har varit dålig. 
Har haft kompisar här och sen har jag inte haft lust att blogga.
Men i Fredags så hade vi Nationella prov direkt på morgonen i skolan. Det gick sådär "tror jag". 
Sen följde Emilia med mig hem sen kom Annie senare mot kvällen sen sov dom här.
Jag red direkt jag kom hem från skolan. 
Lördagen då åkte Emilia hem och Annie stannade och sov här en natt till. 
I
I
V
 
 
 
Knubbe (Fredag) : Hoppade lite hemma på banan. Han var stel och lyssnade inte som jag ville.
Så där var jag inte riktigt nöjd med honom.
 
Klejnot (Lördag) : Red även Klejnot i lördags.
Hoppade han och han vart ENORMT duktig!
Han hoppade jätte fint... 
och han lyssnade bra och var framåt.
Jätte nöjd med honom! 
 
Texas (Lördag) : Hoppade han också hemma på banan. Och han var sjukt duktig!
Han hoppade hur fint som helst och var pigg och framåt.
Jätte nöjd! 
 
Peppe (Lördag) : Han hoppade jag också.
Och han var hur duktig som helst.
Våran fina unghäst klämde sig över  1 meter! :) 
Nöjd!
 
Klejnot (Söndag) : Jag och Annie red ut. Hon tog Texas och jag Klejnot.
Klejnot lyssnade jätte bra och det gick hur bra som helst. Lika nöjd idag som igår! 
Det gick bra för Annie och T också.
 
 
Duktiga hästar!
 
 
 
Kolla vad duktig han är!
 
Grymmaste Peppe! 
 
Klejnot! 
 
Asså KOLLA Texas! Hoppar dubbelt så högt som hindret. GRYMMA ungponny! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?