Livet är inte alltid lätt..
Publicerat den

Har precis tagit ett hejdå av Pappa som åker till kina i ca 1 månad.
 
Och som en ung dotter så tar det på krafter och jag är så otroligt orolig..
Jag vet inte vad som kan hända.
Jag gråter och gråter. Lämnade Pappa med att tårarna rann ner för hans kind.
Känns hemskt.. Jag träffar Pappa under en helg. Så det är inte alls ofta.
Han åker utomlands nästan hela tiden.. Och det gör lilla mig otrolig orolig! 
Så lovar att uppdateringen kommer bli ganska dålig!
Måste lägga mig ner, slappna av, sluta låta tårarna komma.
MÅSTE tänka på det positiva! Jag VET att min underbara Pappa kommer tillbaks!
Om en månad..  Kanske mer, så får jag se han igen. Han kommer hem,jag kramar om han.
 
Det är min Pappa, min alldeles egna Pappa som är världes bästa Pappa! 
Jag tänker för mycket på hur ett liv utan han skulle se ut. 
Måste sluta fundera på det och leva i nuet.
Det kommer gå bra Emma! Jag lovar.
 
Ta vara på varje sekund av era nära och kära! För vilken dag som helst så kan det ni inte ville hända..! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?