Önskeinlägg?
Publicerat den

Har ni något önske inlägg? 
Vill ni att jag ska blogga om något speciellt? Kanske göra en video?
Gör precis vad som helst!
Så kommentera vad ni tycker att jag ska göra! 
Ska jag ha en frågestund? 
Ska jag hissa & dissa saker?
This or Thats? 
Det kan vara precis vad som helst! 
All for you! 
 



Annie

Hissa & dissa
Nån video
Va med meeej :*

Svar: thanks för tipset! Vad ska jag hissa och dissa? :*
Emma



URL: http://ponnytjejenannie.blogg.se


Lina

FRÅGESTUND!
Är du kär?
Är utseendet viktigast på en kille som du ska vara tsm med?

Har du någon ny ponny pågång?
Är texas din egna häst?
Vilka bloggar läsar du?
Vem är din absoluta störta förebild inom ridsporten?
Kollar du på Ryttareliten?
kram



URL:


Kajsa

Hur kan du vara så fin?
Har du nog med stöd för att fortsätta med ridsporten?
Hur mår du just nu?
Bästa kompis?
Vad tycker du om ask.fm?

ÄLSKAR DIN BLOGG <3



URL:


Elin

Har du någon/några VS? Vilka isf?
Vad tycker du om Erica thåström?
Vad tycker du om Annie Strand?

Vilken sport vill du satsa på?
Hur kan Daniel vara en så stor förebild till dig?
Hur tycker du man ska göra för att få en bra mängd läsare?
Vad tycker du är störande att läsa på bloggar?
love you blog



URL:


anonym

Emma vad hade du gjort om du inte hade ägt Knubbe?
vad hade du gjort om Knubbe blivit skadad?
vad hade du gjort om texas skulle säljas?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?