Ruuulig dag
Publicerat den

Har haft väldigt roligt idag.
Egen tid med mina brorsor och annie :) 
Köpte ett par byxor på New Yorker. 
Sen åt vi mat sen köpte jag inte speciellt mycket mer.
Tog en kvällstur med ponnysarna. 
Annie red Knubbe och jag Texas, vi red ut en sväng. 
Texas vad duktig på sätt och vis. Men något jag måste träna mer på är att göra halt och gå framåt.
Han ställer sig oftast annars typ bockar han och tjurar.
En gång var vi nära på att stegra över.. men de gick bra ;) 
Jag är ganska nöjd, inte riktigt men det duger! 
Sen har jag och Annie typ "busat/bråkat" med Emil, hugo & Oliver.
Har x antal blåmärken typ efter att vi brottades ute på en åker i mörkret och tryckte gräs i varandras munnar.Haha!
 
Men har haft en sjukt rolig dag! Den borde göras om ;) 
Annie sover här inatt med. Imorgon ska bara Knubbe ridas. Sen får vi se vad som händer resten av dagen. 
Ha det bra!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?