JOBBIG KÄNSLA
Publicerat den

Just nu så känns allt upp och ner. Vill inte alls till skolan, tänker på allt omkring mig.
Just det att min och Knubbes hoppkarriär kanske tar slut här känns hemskt..
Han har spridit en MASSA glädje i mitt hjärta på tävlingsbanorna och precis överallt.
Knubbe älskar ju att hoppa, sen kommer den där lilla skadan som kan göra mer och förstör.
Det återstår bara att se, benen ska röntgas, sen när svaren kommer HOPPAS jag att en klump i magen kommer släppa och att han kommer bli hoppvänlig igen och kunna tävla.
Vet inte, det kanske tar så lång tid så att vi inte hinner..
Men det är sånt som händer, men varför just nu, vi som skulle hoppa ett steg upp i placeringar detta år..
Vill inte längre.. vill bara galoppera iväg med dig gubben och glömma allt.
Varför just du? :'( 
 
Min kämpe, du klarar detta.. ♥
 
 
♥ MY HERO ♥
 



Sara :)

♥♥♥



URL: http://saaraaas.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?