KÄNNS SOM DET ÄR ÖVER..
Publicerat den

Veterinär besöket idag med Knubbe vart inte så kul, hade hoppats på att han skulle se att det egentligen inte var något fel på Knubbes ben men jag hade fel.
Han får bara ut och skrittas, eller sagt säga gå promenader. 
Men det känns som att tävlings livet med honom är slut HÄR.
Känns som att det aldrig blir bra.. Men måste ge han tid, missar ca 3/4 tävlingar nu vilket känns hemskt.
Knappt så många kvar sen heller. 
 
Dels blev den absolut bästa Katten som skapats påkörd idag, såg precis allt av det blodiga huvudet och allt.
Känns som att mitt halva hjärta ligger i graven.
Älskade älskade djur.. Måste tänka bort allt detta dåliga som sker bland mina bästa just nu och bara försöka tänka på att det kommer lösa sig.
Att ett enstaka djur kan göra så mycket i mitt liv. Usch.. ♥
 
 
Min älskade, vi kan inte ge upp här.. ♥
 



Julia

Men vad tråkigt 😔. Hoppas på det bästa att Knubbe blir bra igen!♥



URL: http://juliaericsons.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?