DRESSYR PÅ PEPPE
Publicerat den

Det fick bli ett svettigt dressyr pass på Peppe idag.
Vi jobbade mest med mig, armbågarna i midjan och rak i ryggen. Faller lätt fram på Cloe. 
Det gick faktiskt riktigt bra och Peppe var så himla fin. 
Riktigt kul att rida Dressyr på Peppe om jag får va ärlig! Han har blivit så framåt bjudande och bär sig själv mer. 
Är super nöjd över grabben, vi får se om jag ska rida honom imorgon också. 
Cloe red jag aldrig, utan tog in henne och borstade plus fixade frissan på henne. 
Finns inget värre än att klippa hennes man då den är så böjd och blir sen jätte ojämn när man plattar till den.. -.- 
Jag klippte iallafall henne i nacken där, svansen och manen. Fin är hon ;) 
Imorgon ska jag skritta henne iallafall, sen får vi se vilka hästar jag ska motionera.
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?