SUNDAY
Publicerat den

Hejsan Svejsan! 
Vaknade 11 imorse efter en förjävligt dryg natt, sovit noll typ. 
Men när jag vaknade så gick jag ut och kollade när Jessica red Cloe. 
Känns ganska väl behövligt för att se om hon bara kör med mig liksom. 
Det gick super bra och hon gick så fint på slutet i galoppen. 
 Idag ska jag inte rida så långt jag vet.
Mitt huvud är liksom spräng färdigt och dels är jag dödligt trött. 
 
Vad vill ni att jag ska blogga om? 
 
 



Erica

Tips på inlägg:
- Lyx vs budget på häst outfit och rid outfits.
- Tips på en snygg och enkel outfit till hästen.
- Fotograferings bilder?
- Tipsar med olika saker, inom ridning eller inte.
- Dina mål inom ridsporrten?
- Favorit låt, outfit, film , bok , osv?
- Videos



URL: http://nattstad.se/eriicath%C3%A5str%C3%B6m





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?