TORSDAG NÄR DEN ÄR/VAR SOM BÄST
Publicerat den

Igår (torsdag) så hade jag verkligen fullt upp hela dagen.
Först på morgonen när jag vaknade så gick jag ut och red Klejnot, red han lite på banan och kände igenom honom så det var ett tag sen sist som jag red honom. 
Han var så otroligt fin, tog nåt enstaka skutt på ett pytte hinder och han rullade på fint. 
Är väldigt nöjd med honom! Cloe fick vila då det blev lite smått panik mellan saker och ting. 
Jag och Jessica klämde i oss en pizza efter vi hade ridit och sen fick vi åka iväg med våran katt och kolla en sak. När vi kom hem fikade vi och sen stog det inte på förens Mamma kom hem då åkte Jag, Mamma och Jessica till rättvik för att kolla på clinic för ALEXANDER ZETTERMANalltså seriöst - hur underbar är inte människan.
Så JÄDRA lärorik Clinic och sist men inte minst det bästa, tog bild med honom och fick hans autograf!! 
Sån jävla grym kväll de va ♥ 
 
Jag & Alex ♥ 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?