DUKTIG KLEJNOT
Publicerat den

Cloe fick vila idag, jag orkade verkligen inte då mitt huvud var spräng färdigt + att hon har en ganska hård vecka framför sig så hon förtjänar en vila innan Dressyr träningen imorgon. 
Men jag red iallafall Klejnot, hoppade han inte endå då jag kände att min huvudvärk inte skulle klara av det. 
Men jag red iallafall ut honom med sällskap av Mamma och Peppe. Han lyssnade super bra och det var kul att komma upp på hans rygg igen. 
 
Nu ska jag snart sova och imorgon är det en ny dag + min födelsedag. 
Den kommer bestå av en dressyr träning för Kerstin Ahlgren, sen ska vi väl typ fika osv. 
Skypade med Pappa ett tag förut också, underbart att få se och höra honom.. ♥ Saknar dig Pappa, har inte sett han på typ en månad. Hoppas han kommer hem från utlandet snart! 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?